logo

COVID-19

Drodzy Goście !


Witamy w Hotelu A4 AIRPORT MOP MORAWICA
Poniżej przedstawiamy procedury, jakie wdrożyliśmy w hotelu na czas
epidemii COVID-19.


ZASADY OGÓLNE


DYSTANS , DEZYNFEKCJA , MASECZKA

  • Przy wejściu na teren Obiektu obowiązuje bezwzględny nakaz dezynfekcji rąk .Płyny do dezynfekcji wraz z instrukcją prawidłowego użycia znajdują się przy recepcji, jadalni w korytarzach oraz innych częściach wspólnych .
  • Goście poruszający się po obiekcie proszeni  są o zasłanianie ust i nosa, zachowanie dystansu od pozostałych Gości oraz Pracowników
  • Na terenie obiektu mogą przebywać tylko Goście Hotelowi oraz personel.
  • Osoby niezameldowane w obiekcie nie mogą odwiedzać Gości oraz przebywać w żadnej jego części
  • Części wspólne, oparcia krzeseł, klamki oraz poręcze sprzątane i dezynfekowane są regularnie.
  • Ilość osób w hotelu będzie ograniczona i zgodna z wytycznymi.


NASZ PERSONEL

  • Obsługa hoteli bezwzględnie przestrzega obowiązujących zasad higieny i bezpieczeństwa. Wdrożone zostały wszystkie procedury i wytyczne Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 28.04.2020 roku mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Gości oraz Pracowników hotelu
  • Wdrożona została procedura postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia wśród Gości lub Obsługi Hotelu.
  • Obsługa hotelu porusza się na terenie obiektu w maseczkach osłaniających usta i nos, rękawiczkach ochronnych oraz została przeszkolona z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w czasie pandemii
  • Każdy z naszych Pracowników przed przystąpieniem do pracy poddawany jest pomiarowi temperatury


POKOJE

  • Każdy pokój przed przyjazdem Gościa był co najmniej 24 godziny nie zamieszkały, został dokładnie wysprzątany, przewietrzony i zdezynfekowany.
  • Sprzątanie pokoi podczas pobytu ograniczone jest do minimum aby zminimalizować nadmierny kontakt z personelem .
  • Pokoje sprzątane są wyłącznie na życzenie Gościa podczas jego nieobecności w godz. od 9 do 14 po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji.
  • Ręczniki oraz pościel prane i dostarczane są w reżimie sanitarnym.
  • We wszystkich łazienkach umieszczone są instrukcje mycia i dezynfekcji rąk prawidłowego zdjęcia rękawiczek oraz nałożenia i zdjęcia maseczki, płyn dezynfekcyjny , mydło antybakteryjne.


RECEPCJA

  • W trosce o Państwa bezpieczeństwo, podczas zameldowania oraz wymeldowania w recepcji może znajdować się maksymalnie 1 osoba.
  • Po zakończeniu obsługi każdego Gościa w Recepcji zostanie wykonana dezynfekcja części dotykowych, w tym blatu recepcyjnego.
  • Każdy Gość przed zameldowaniem będzie miał mierzoną temperaturę oraz zostanie zobowiązany do wypełnienia ankiety. W przypadku pozytywnej ankiety bądź podwyższonej temperatury pracownik recepcji ma prawo do odmowy przyjęcia Gościa
  • W trosce o bezpieczeństwo Gości prosimy o utrzymanie 2-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w holu recepcyjnym.
  • Gości obsługujemy w maseczkach lub przyłbicach i rękawiczkach na ladzie recepcyjnej została zamontowana osłona.
  • W recepcji dostępne są numery telefonów do służb medycznych oraz stacji sanitarno-epidemiologicznej.


ŚNIADANIA

  • Podawane będą bezpośrednio do stolika.
  • Wszystkie potrawy przygotowywane są z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa sanitarnego.
  • Przed wejściem do sali śniadań znajduje się płyn dezynfekcyjny , prosimy o zdezynfekowanie dłoni przed wejściem do sali oraz o zasłonięcie ust i nosa. Maseczkę zdejmujemy dopiero po zajęciu miejsca przy stoliku.
  • Przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.
  • Wdrożona została każdorazowa dezynfekcja stolika oraz powierzchni wspólnych , z którymi stykają się Goście .
  • Stoliki w Sali restauracyjnej zostały ustawione w odległościach spełniających zasady dystansu społecznego.

Dziękujemy za przestrzeganie powyższych zasad
Dyrekcja Hotelu

Beneficjent Tarczy Finansowej PFR


pfr

Created by: logo